HIT, MEDITÁCIO ÉS FÉLELEM LEGYŐZÉSE

HIT, MEDITÁCIO ÉS FÉLELEM LEGYŐZÉSE

gondolat Istenről

2017. július 11. - kisvirágocska

hát elösször is örülök, hogy én is köztetek lehetek itt a blog oldalon, ugyan is ma fejembe ötlött tv nézés közben hogy gondolataimról blogot irjak és ezt megosszam veletek is, átrágjuk, megbeszéljük. Hát mivel kezdő vagyok, igy kérem tekintsetek rám kezdőként:).Nos bele is kezdenék az első témámba, amivel az emberiség is oly sokat foglalkozik, immáron igen csak sok esztendeje, és elég homály van a sztori körül és ez nem más, mint az Isten, és az Ő fia Jézus. Igen sok anyagot láttam és olvastam erről, sok ismerösömmel rágtuk át rajta magunkat, de egészen tegnapig,nem igazán volt gondolat menetem erröl az egész történetről, ám tegnap annyi keresgélés , videozás és olvasás után megszületett bennem erröl az egész teremtésről, az Istenről, Jézusról egy komoly gondolat menet, hogy is, miként is lehetett ez. Ezt én megosztanám veletek és szeretném, ha ti is szolnátok hozzá, illetve kifejtenétek, ti mit gondoltok erről.

Sok port kavart egy bizonyos része a történetnek és innen kezdődik az én elméletem erről az egészről, amikor is ugye jézust keresztre feszítették és ő ugye harmad napon feltámadt kilépve sirjából és 500 aknak megjelenvén tett tanubizonyságot feltámadásáról. Lehetséges ez? valaki akit megkinoztak,  kilométereken át cipelvén egy igen csak nehéz keresztet, verejtékben , porosan, korbácsoktol vérző sebekkel, szögektől ütötte kéz és lábfejj, oldalba bökött lándzsa ejtett sebtől már alig élt ˇ"ember" egyszerüen három napig semmi jelét nem mutatva életjelenségnek, fekszik egy lezárt sirbarlangban, majd ugyanez ez az "ember" harmadnapon hirtelen erőre kap és elmozditván a sir bejáratát kilép és feltámad majd mindezt jelzi is.......Ti hogy vagytok ezzel? És itt kezdődik az én veziom:          

Én ugy gondolom Jézus nem volt más, mint egy földön kívüli személy ember alakban, kit azért küldött Isten, ki ugy szintén földön kivüli és földöntúli erővel rendelkezik, mellyel fiát is felruházta, hogy belátásra téritse, tanitsa az EMberiséget, hogy ne keljen újra pusztulást hoznia a földre. A feltámadás? én ugy gondolom, mivel sok csodát tett jézus, valaki rájöhetett esetleg tegyük fel arra, hogy ő nem más, mint egy földön tuli alak, és mivel meg volt a lebukás esélye az emberiség előtt, igy tenni kellett valamit: el kellett vállalnia a keresztre feszítés, ami akkor divat volt úgy mond, a barlangban, pedig mivel azt senki nem látta mi töténhetett, a földön túli erejét használva sikerült újjáéleszteni testét, és felvitték őt az univerzumba,a mennybe. Jézus azt mondta: "ti is képesek vagytok arra, amire én, ti is tudtok gyogyitani, ..."  sokszor előfordul az akarat kijelentés, hallhatunk proféciákról, kiknek Isten meditácio közben adott jeleket történésekről a bolygon....gondoljunk csak: kik képesek gondolattal kommunikálni? hát a földön kivüliek, hatalmas épitmények, megmagyarázhatatlan irásjelek földön tulról ma 2017 ben is!. Én ugy gondolom a vatikán pontosan tudja mi áll az egész biblia hátterében. és én ugy gondolom talán az én gondolat mentem , elméletem nem a véletlen műve! Régen állítólag ezen a bolygón földön kivüli civilázáciok éltek, csak idő közben történt valami, ami miatt elmenekültek, de Isten újra földön kivüli sejtekkel benépesitette a bolygót mind állatokkal, emberrel, növényekkel. Akarták, hogy az ember legyen olyan fejlett mint ők, és adni akartak nekünk valamit, amire vigyáznunk kellene,de mi történik? jönnek a jelenések könyvéből jelek: " nemzet támad nemzetet, bevonulások, éhinség, háborúk,...." mit mond a biblia? elfog jönni a megváltó: a rosszak maradnak, a jók mennek és majd ő velük lesz új a föld. az a civilizáció, akiktől vagyunk és akik erejével Isten megáldott minket, fognak istennel együtt szétválasztani a gonoszt a jótol hogy béke legyen. Továbbá elméletem van arról is, hogy: bizonyos emberek nagyobb tudást kaptak, mint einsten, nostredámus, csak néhány név.....vagy nézzük 2017 et, hires tudósok, épitőmesterek, énekesek, pont azért kaptak földön túli különleges képességet, hogy tölük is fejlettebb legyen e világ, de sajnos, ahogy látjuk az ember az adottságot nem arra használja mire valóban kéne, hanem a bolygo pusztitása ellen, háboruzunk, fegyvereket gyártunk, hadat üzenunk, tömeges nmigráns vonulatokat teszünk és képzeld ezt ugy el kicsit vissesen fogalmazom meg: szerencsétlen földön kivüli látja ezt az ürhajóban, fogja a fejét és csak szomorúan néznek egymásra, hogy "mit tesznek? kell e ezeknek hogy e bolygót megtartsák? egyszer már megtisztitottuk ( özönviz, Mózes), de nézd fönök "ő lenne ISTEN":  NÉZD MIT TESZNEK, ÖLNEK, RABOLNAK, MIT TEGYÜNK? EZ CSAK ROSSZABB. a HATALOM, A KÉPESSÉG AMIT KAPTAK ELTÉKOZOLJÁK ÉS FOGALMUK SINCS MI MINDENRE LEHETNÉNEK KÉPESEK AZ ELMÉJÜKKEL ÉS AZ EMBERENKÉNTI ADOTTSÁGUKKAL! HÁT TÉGY VALAMIT.....úgye? és itt jön a vég a jelenések könyvéből, a megtisztitás....Hát ennyi lenne egyenlőre ez a gondolat menet, kérlek, ha gondolod szivesen meghallgatlak, elolvasom amit te is gondolsz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztenyemberiseg.blog.hu/api/trackback/id/tr3712657993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása